Zatočte s přebytečnými kilogramy

Zhubnout není zase takový problém, hlavně na počátku. Daleko složitější je si dosaženou váhu udržet. Proto byste měli pro hubnutí volit správnou metodu.

Zatočte s přebytečnými kilogramy

Obezita byla odjakživa známkou blahobytu. Pokud by to tak opravdu bylo, ta, Češi patří mezi nejbohatší lidi na světě. Poměr mezi lidmi, co mají zdravou váhu a lidmi s nadváhou, je v našich končinách poměrně nerovnoměrný a v neprospěch první skupiny. Je to hodně dáno naší kuchyní, která není zrovna známá svou lehkostí. Přeci jen, knedlíky s vepřovým a zelím nejsou tím nejzdravějším pokrmem na světě. Chcete-li hubnout, takových jídel se musíte zákonitě vyvarovat, jinak nebude mít vaše snažení žádný efekt.

Se správným jídlem uberete

Nejdůležitější na začátku je najít způsob, jakým budete likvidovat přebytečné kilogramy. To je asi to nejzásadnější. V případě, že si vyberete špatně, bude vaše snažení zbytečné. Z toho důvodu byste si měli zvolit ověřenou vědeckou metodu, třeba ketonovou dietu, která prokazatelně funguje.

Její princip je vlastně velice jednoduchý. V podstatě ze svého jídelníčku vynecháte všechny cukry a tuky. U tuků je to logické, ale proč cukry? Jednak se mění v těle krom jiného i na tuky, jednak jsou pro tělo zdrojem energie. Když jejich konzumaci snížíte na minimum, nejenže se glukóza přestane měnit na tuky, ale zároveň se tuky automaticky po několika dnech stanou hlavním palivem pro organismus. A díky tomu budete hubnout poměrně rychle. Klíčové je ale dodržovat jídelníček a opravdu cukry nejíst. V opačném případě začnete zase tloustnout.

Snažte se jíst zdravěji

Porada s odborníky

I když je ketonová dieta opravdu efektivní a principiálně jednoduchá, není zas tak snadné ji dodržovat. Z toho důvodu je vhodné navštívit odborníky, kteří vám pomohou nejen dobrou radou, ale zároveň vám sestaví jídelníček na celý týden nebo dokonce měsíc. Pokud se jím budete řídit, nejenže nebudete trpět hlady, ale zároveň budete ubírat na váze. Je vhodné k tomu ale ještě navíc přidat i nějaký sport. Běhání, plavání, jízda na kole či rotopedu nebo třeba i skákání na domácí trampolíně vám mohou výrazně pomoci s ubíráním.